Každý se musí ve svém oboru neustále vzdělávat a hledat nové a nové poznatky, berte https://www.podnikatel.cz/clanky/sponzoring-a-charita-nejsou-totez-podporu-berte-jako-investici-do-reklamy/ svou práci jako vysokoškolské studium, za které ale dostáváte zaplaceno. Pokud se snažíte dále vzdělávat, navyšujete tak nejen vaší vlastní schopnost v daném oboru, ale navyšujete také prospekt daleko lépe placené pozice ve firmě, ve které pracujete. Ne všechno musí být totiž opatřeno vysokoškolským titulem – většina zaměstnavatelů ráda vidí, že je daný člověk schopný projít hned několika kurzy rozvíjející jeho dovednosti a má tak mnohem větší důvěru v jeho osobu.
SEO školení jsou neméně častá a pořádají se po celém světě. Nejznámější jsou velké workshopy a cony v zahraničí, které navštěvují SEO odborníci, začátečníci i profesionálové snad z celého světa. Nejznámější SEO con je pořádán ve Spojených Státech Amerických a jedná se o projekt Search Engine Landu. Kromě světoznámých odborníků na vyhledávání a optimalizaci se zde dají najít stovky hostů od nejrůznějších velkých i malých firem, zároveň se zde pořádají workshopy, kde si mohou účastníci vyzkoušet vše naživo a ještě k tomu všemu je zde spousta seminářů a přednášek, plné zajímavých hostů.
I v České republice se nevyhneme SEO kurzům, proto bychom se měli chopit příležitosti a zdokonalit své dovednosti, je-li to možné. A takové SEO školení nemusí být k zahození ani pro klienty firem, kteří by chtěli zjistit něco více o tom, jak vlastně optimalizace pro internetové vyhledávače funguje a jak mohou sami lépe pochopit práci, kterou delegují na profesionály. Informovaný klient totiž dělá daleko lepší rozhodnutí, která mohou být prospěšnější pro jeho firmu, než klient, který o SEO neví nic, ale myslí si to. Přesně proto by měly i firmy a experti vzdělávat své klienty, minimálně je poučovat o tom, co daný krok způsobí a jaký má účel a proč se vlastně dělá. Jedině tak totiž budou moci obě skupiny těžit z výhod SEO.